Admin: Franklin Heijnen
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Mieszki wypełniane są przez kompresor, jaki jest napędzany albo z silnika auta, albo z układu elektrycznego auta. W dalszej kolejności tłok mieszka powietrznego może złączyć się z wahaczem, zaś wahacz z kołem. Każdy ruch koła w płaszczyźnie góra-dół powoduje ruch tłoka.http://www.poltrading.com.pl/ (
www.poltrading.com.pl/)Zawór poziomujący związany z ruchem wahacza troszczy się o stałą wysokość zawieszenia. Gdy zawieszenie jest obciążone i ściśnięte, układ pompuje kolejne dawki powietrza, a wypuszcza je w w chwili rozprężenia układu zawieszenia. W skład takiego układu wchodzą też
sterownik, jaki steruje pracą pełnego zawieszenia oraz czujnik wysokości.
Jeśli poszukujesz dodatkowych wiadomości na prezentowany wątek, to śmiało zobacz to unikalne www (
http://www.hurtopony.pl/opony-rolnicze-7.50-0-16.html) - ono także okaże się godne Twojego zainteresowania.
Ponadto, w autach, w których kierowca może regulować wysokość zawieszenia, stosowane są elektrozawory zamiast zaworów standardowych.