Położenie Polski w samym środku Europy nierzadko zachęcało wrogie armie, ażeby najechać nasze ziemie. Niestety, czas przeszły bogaty jest w tego typu traumatyczne dla nas wydarzenia, atakowano nas ze Wschodu i Zachodu, z Południa i z Północy... Na całe szczęście dzisiaj żyjemy w spokojnych czasach. Co prawda, na Zachodzie bez zmian, lecz na Wschodzie gorąco, ale mamy świadomość, że jesteśmy bardziej bezpieczni niż dawniej. Co więcej, Polska jako członek wielu organizacji osiąga coraz większy autorytet w Europie. Dzisiaj, nasze położenie to zaleta, gdyż jesteśmy jakby węzłem komunikacyjnym łączącym różne obszary Starego Kontynentu.
Admin: Rennett Stowe
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Transport (
www.ambro.pl/przewoz-aut-osobowych-z-holandii) pozwala na kooperację produkcji materialnej. Jest niezwykle ważną pomocą w każdego rodzaju produkcji na skalą masową. Transport wodny, identycznie jak i lądowy, wykazuje w ostatnim czasie duży wzrost. Jeśli weźmiemy pod uwagę cechy charakterystyczne transportu (koszty i czas przewozu, podatność transportowa czy średnia odległość przewozu), to musimy przyznać, że transport -
kliknij aby zobaczyć więcej - morski odznacza się jedną z najbardziej sprzyjających alternatyw w zakresie przewozu ładunków i pasażerów. Jednakowoż dość korzystne cenowo, w porównaniu do innych rodzajów transportu, jest urządzenie dróg wodnych.
Admin: Chris Favero
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Obecnie wszystkie unowocześnienia powodujące, że inspekcja nad poszczególnymi procesami przemysłowymi jest łatwiejsza są nadzwyczaj mile widziane.
Admin: roovuu
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Transport morski w Polsce od dawna był naszym oknem na świat. Już przecież od szesnastego wieku port w Gdańsku to miejsce, skąd wywożono polskie surowce do Europy Zachodniej. Po 1918 do Gdańska przyłączyła się Gdynia rozwijając się błyskawicznie. Po II wojnie światowej pozostałe polskie
porty również ruszyły do przodu. Obecnie, transport morski jest nieoceniony, ma ogromne znaczenie w obsłudze polskiego handlu zagranicznego z państwami z innych kontynentów. Różnorodne modele statków natomiast pozwalają przewozić różne
towary: ciekłe i gazowe, masowe i stałe.